ארכיון הקטגוריה: בצק

שקט, בירה, לכתוב, סנדוויץ'

מי אתה, האיש שמגיע בצהריים לשתות בירה בכל מיני מקומות שבהמשך נסגרים? האם בעלי מסעדות צריכים לדאוג כשרואים שאתה מתחיל להגיע? מה אתה כותב כל כך הרבה בזמן שאתה יושב שם עם הבירה? למה אתה תמיד לבד? ולמה אתה מגיע … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה הגיגים, סנגביץ' | 7 תגובות

ארץ הסשימי העולה – חלק א' – מציאות בחנויות הנוחות

עוד לפני שהגענו ליפן ידעתי שהחוויה הקולינרית שנזכה לה תהיה עיקר הטיול בשבילי. תרבות האכילה במדינה כל כך מושרשת וחשובה להם, שעל הדרך לומדים גם על האוכלוסיה והתרבות באופן כללי ולא רק מההיבט קולינרי. אכלנו המון דברים מוזרים, טעימים, לא … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מוצר, בצק, יפן, כתבת אורח, מסעדות ובתי אוכל | 8 תגובות

אמסטרדם ביחד ולחוד

לפני כמה שנים טסנו אמסטרדמה עם האינדיאניות. הלכנו הרבה ברגל, החלקנו על הקרח, אכלנו צ'יפס ופנקייק, היינו בפסטיבל האורות, במוזיאון ואן גוך ובבית אנה פרנק ואני חזרתי עם ההרגשה שהעיר תיירותית מדי, משעממת קולינרית ושהאינדיאניות קטנות מדי בשביל להסתובב ימים … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת בירה, ביקורת מסעדה, בירה, בצק, הולנד, ילדים, מבשלות בירה, מסעדות ובתי אוכל, שווקים | כתיבת תגובה

סופגניות ושות' כמו פעם

באחד הפרקים העתיקים של "הסימפסונים" הומר מנסה להגיע להשמנת יתר כדי ליהנות מזכויות של נכה. הוא מתייעץ עם רופא מזויף שאחת מעצותיו היא לשפשף כל מזון שבא אל פיו על נייר; אם הנייר נהייה לשקוף, המזון מתאים לתוכנית. סופגניות הן … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת, ביקורת מסעדה, בצק, גרמניה, מסעדות ובתי אוכל, עוגה, קינוחים | כתיבת תגובה

ברלין – מדריך לאופטימים

יו גוטטה לאב דה צמחונית… אחת התכונות הראויות להערצה אצלה היא אופטימיות נאיבית. בזמן שאני רואה פגמים, כשלים וקטסטרופות באופק, היא רואה פוטנציאל, יופי וענין. אני רואה פקקים והיא רואה מחלפים. כשהסתובבנו לפני קצת יותר מאתמוליים ברחובות ברלין, דואבים מהליכה … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בצק, בשר, גבינות, גרמניה, יין, מסעדות ובתי אוכל, קינוחים, שווקים | 2 תגובות