ארכיון הקטגוריה: בצק

צ’רקסיה כפולה

בילדותי השתתפתי בחוג לריקודי עם. בין שאר הריקודים רקדנו צ'רקסיה כפולה, ריקוד עליז וסוחף. לימים עברנו לגור בגליל התחתון, בקרבת הכפר הצ'רקסי כפר כמא. ילדי למדו בבית הספר כדורי, שהוכרז כבית ספר רב תרבותי, בו למדו יהודים, ערבים וצ'רקסים. באחת … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, גבינות, כתבת אורח, תבלינים | עם התגים | 5 תגובות

היה שלום ותודה על כל הלחוח

אנחנו, במשפחה שלנו, אוהבים את הביר בזאר וביחוד את הסניף בשוק הכרמל. הצוות תמיד יעיל וחברותי, אני נהנה מאד מהבירות הטובות מחבית והאינדיאניות, כשמציעים להן לנסוע לשוק הכרמל, הן שואלות מיד אם אפשר ללכת לאכול פיצה-לחוח בביר בזאר.

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, פיצה | 4 תגובות

היאוש נעשה יותר נח? לא בטוח

אחרי שבוע באזור הכפרי הנעים, מצאנו עצמנו מתמרפקים בלונדון הצפופה, המלוכלכת, הריחנית והרועשת. כשכתבתי לקולגיי שאני לא ממליץ עליה ושהרבה יותר נעים בקוצ'מוץ', ענה לי אלמוג שהוא הפסיק לקרוא אחרי שכתבתי שאני לא ממליץ. להגנת הבירה האנגלית, הוא אמר, שהיא … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה אנגליה, ביקורת בירה, ביקורת מסעדה, בירה, בריא, בשר, ירקות, מבשלות בירה, פיצה | 2 תגובות

אווה ובתיה

אחותי ספרה לי על קונדיטוריה טובה ברמת ישי במרכז המסחרי הישן. המקום נקרא על שם שתי סבתות – אווה ובתיה. (מכל טוב הארץ) לא נותרה ברירה, נגשנו לבדוק. המקום קטנטן עם שולחנות פזורים בחוץ. הוויטרינה גדושה במאפים מפתים מאד וכל … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בצק | 2 תגובות

האמבטיה של הברעצל

סבתא שלי, דינה, היתה מומחית במיחזור. היה לה פח אורגני במטבח שתכולתו עברה בכל יום אל ערימת הקומפוסט שבמורד הגבעה. שקיות היא היתה משטחת, מקפלת ושומרת בכסא הירוק בתא השקיות הסודי. מי המקלחת הקרים שיצאו עד שהגיעו המים החמים נשמרו … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה לחמים | עם התגים | 2 תגובות