ארכיון הקטגוריה: בצק

לחמניות קמח מצה לפסח

עם כל חיבתי לחגים, מצות הן לא כוס התירוש שלי. אני כבר מעדיף את הקרקרים הצבאיים החומים האלה שמייבשים לך את הפה ושחורצים את דרכם דרך הגרון שלך המעיימה כשאתה בולע חתיכות גדולות מדי שלהם. ברם אולם, בכל פסח, בבוקר … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה לחמים, מאכלי מצור | כתיבת תגובה

ב’ זה ברעצל

האינדיאנית המבות-ספרית קבלה שעורים לחופשת הפסח. לא מזמן החלו בכתתה ללמוד כתיבת אותיות בכתב ועליהם לתרגל. המחנכת בקשה לפסל בפלסטלינה את האותיות, לצלם ולשלוח את התמונות אליה, כשהמטרה היא לזכור את האותיות ולעבוד על עיצוב יפה וקריא שלהן. דיון קצר … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, ילדים | עם התגים | 5 תגובות

פנקייק טבעוני

אם זה נראה כמו פנקייק, מריח כמו פנקייק, יש לזה טעם לא מאד שונה מפנקייק, אבל אין בזה ביצים וחלב, כנראה שזה פנקייק טבעוני. ובקיצור, ניסוי שהצליח. האינדיאנית הגדולה היתה פעם אוכלת כל. בהגיעה לגיל שלוש, עם כניסתה לגן מועצה, … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, קינוחים | 3 תגובות

לא חבל?

השבוע, כדרכה בקודש, קראה לי חסיה השכנה שאבוא לקחת מצרכים שבנותיה קנו ולא צרכו, רגע לפני שהיא זורקת לפח, כי תוקפם עומד לפוג. אני, שגדלתי על הרעיון ש"לא זורקים אוכל, כי יש ילדים רעבים בביאפרה", ניסיתי לשכנע אותה להשתמש בהם … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה אלכוהול, בצק, בשר, גבינות, ירקות, כתבת אורח, מאכלי מצור, מדריכים, מרקים, עשבי תבלין, פירות, פרחים, שימורים ורטבים | 4 תגובות

BertiBeef

אח, בא לי סנדוויץ'! כמעט תמיד בא לי סנדוויץ'. מרוב שהיתה לי התחשקות כריכית נכנסתי בשבוע שעבר לבדוק מה מתרחש ב-BertiBeef באזור התעשיה של כפר סבא. בעבור 32 ש”חים קבלתי את ה"צ'ארלי" – סנגוויץ' עם 120 גרם של קורנדביף בתוספת … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, סנגביץ' | תגובה אחת