ארכיון הקטגוריה: בצק

אלה אלה

בחודש מאי 2013, לפני כשנתיים, חתמנו דיווח על ארוע טעימות היין השנתי של יקב רקנאטי במשפט הבא: "אזור התעשיה עמק חפר משכן בחובו יקב, מבשלת בירה, מחלבת גבינות ומפעל לייצור מעדני בשר. כמה נחמד, רק חסרה מאפיה והוא הופך לכפר … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בצק, קינוחים | 2 תגובות

מה אוכלים בפסחא?

בזמן שהיהודים בחרו להשתעל באביב מאבק של מצות, הלכו הנוצרים על שוקולד וכתף טלה. לקראת חג הפסחא מתמלאות החנויות ברחבי העולם הנוצרי בארנבי שוקולד, אשר כידוע מטילים ביצים צבעוניות. תהיתי לעצמי, האם זה יפה לבשל ארנב בשוקולד ביציו? לא ממש, … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, דגים, היסטוריה, עוף, פירות, צ'ילה | 3 תגובות

הבורק של סבתא לילי

אנחנו שמחים לארח כאן הפעם את גוני גושן, אחיינו של דני וחתן בר-מצווה טרי יחסית.  הפוסט הוא עבודת שורשים שגוני כתב על מאכל אהוב מאוד במשפחתנו.  מלבד התאמה קלה לפורמט הפוסטים של שפונדרה, לא נגענו בטקסט. גוני, הבמה שלך. בורק … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, כתבת אורח, נוסטלגיה, פצ'טידות | 3 תגובות

ויברציות טובות

קשה להאמין, אבל לא תמיד אהבתי בירה. את חיבתי הרבה למשקה התוסס אני לא יכול לזקוף לטובת אבא שלי. בשלהי שנות ה-70, כשמדי פעם לגם בירה, זו היתה "מכבי" מפחית. מתישהו באזור גיל 4 הסתקרנתי ובקשתי ממנו לטעום והוא הסכים … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי, סנגביץ' | עם התגים | 4 תגובות

טסט חוזר

לעזאזל! הפעם לא עברתי במכה הראשונה. שוב הגיע ינואר ואתו הטסט השנתי. מסתבר שכשלא שמתי לב האוטו שלי התחיל לעשן ולא די בזאת, הוא מרשה לעצמו גם חופש בהגה. נו, בשביל מה זה היה טוב עכשיו, אינעל העולם? החלטתי לנצל … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי, סנגביץ' | עם התגים | 6 תגובות