ארכיון פוסטים מאת: עודד

ארז, חנן וסיני קטן

בקושי עבר חודש ושוב מצאתי את עצמנו בארוע עם קייטרינג של ארז קומרובסקי. בשעה טובה, לא ללא פקקים, הסיני הקטן התחתן. הכרנו בצבא: יחד קטרנו על המערכת, יחד הצחקנו אחד את השני בשמירות וביחד לבד הגענו באמצע הלילה רק שנינו … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת אירוע, ביקורת מסעדה | 3 תגובות

מסיבת בציר עשירי ביקב כרם שבו

את יקב כּרם שְבוֹ השוכן למרגלות המירון לא הכרתי עד לפני שנה, כשיובל התחיל לעבוד בו (וזה גם הגילוי הנאות). גבי סדן, הבעלים, היינן ונושא כל שאר התפקידים בכרם שבו, נטע בשנת 2007 את הגפנים הראשונות והשנה יתקיים הבציר העשירי … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בצק, גבינות, גלידה, חזיר, יין, כרם | 8 תגובות

המלצה וקוץ בה

אני בעצמי לא בטוח האם הדברים הבאים הם המלצה או אזהרה, החליטו בעצמכם. לא מאד מזמן אוֹרי המליץ לי לטעום את חטיף הבייגלה האמריקאי Snyder’s. טעמתי. יש ברירה? חבר מבקש. זה היה מצוין. טוב יותר מכל בייגלה אחר שטעמתי. ומכיוון … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מוצר, בצק | 12 תגובות

השוקולדים של סלמא

לפני כשנה בערב חשוך, בשעה אפלה, פסעתי ברחוב סמוך לשוק הכרמל.  זר לא בלתי חשוד יצא מבית קפה בלתי מסומן ונעל מאחוריו את הדלת. כששם לב לנוכחותי החלו מיד חילופי דברים. זר: "אתה אוהב שוקולד?" אני: "מאד!" (אתה רוצה לשבת … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מוצר, פירות, קינוחים, שוקולד | עם התגים , , | כתיבת תגובה

נקניקיות עם גרשיים

מי דביל? אני, כנראה. ידעתי שזה חם, המח שלי צעק לי שזה חם, כל נורות האזהרה נדלקו, כל הצפצופים צפצפו ובכל זאת, בניגוד לכל הגיון, היד שלי הרימה את עצמה, לקחה תפו"ד לוהט שלפני עשר שניות יצא מהתנור וזרקה אותו … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ירקות, נקניקיות | עם התגים , , | 2 תגובות