ארכיון פוסטים מאת: עודד

עראקאיפיריניה, ריבה ואור השמש של אהבתך

אין סוכר בבית. הפסקתי לקנות כי זה לא בריא. אוּף. יש תחליפים: דבש מעמק חפר, סילאן מבקעת הירדן ולפעמים האינדיאנית הקטנה משכנעת אותי בעורמה לקנות מייפל מקנדה. ברם אולם, כשיש מצב לריבה, אני קונה מעט סוכר כדי לשמר את זכרונות … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה קוקטייל, שימורים ורטבים | עם התגים , , | תגובה אחת

רואים שזה פאי

?What did one shepherd say to the other shepherd !Let’s get the flock out of here (Lethal Weapon) אני מתגעגע לבשר. אני חולם על שווארמה, על שוק טלה, על כבד קצוץ ונקניקים איטלקיים, על שוקרוט! חסר לי. נו, מילא. המאפה … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה אירלנד, בריא, ירקות | עם התגים , , | 4 תגובות

פוֹ!!!

לא פוּקאצ'ה!!! פוֹקאצ'ה!! ככתוב – Foccacia.

פורסם בקטגוריה הגיגים | כתיבת תגובה

קשת של בונבונים

כשרוקנתי את תכולת השקית על הפס הנע של הקופה ב'קשת טעמים' נפלו פניו של הקופאי הצעיר. "אוי", הוא אמר, "היית צריך להפריד אותם לפי מחירים…". לא שמתי לב שיש מחירים שונים כשליקטתי אותם אחד אחד כמו ילד בן 3 עם … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מוצר, ילדים, שוקולד | עם התגים | תגובה אחת

האם נמצאה הגינס הזולה בארץ?

בן אדם רואה את הכותרת “האם נמצאה הגינס הזולה בארץ?”, משתגע! נכנס לפוסט, לוחץ על ‘המשך קריאה’, בפנים כתוב:

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי | עם התגים | 2 תגובות