ארכיון פוסטים מאת: עודד

היה שלום ותודה על כל הלחוח

אנחנו, במשפחה שלנו, אוהבים את הביר בזאר וביחוד את הסניף בשוק הכרמל. הצוות תמיד יעיל וחברותי, אני נהנה מאד מהבירות הטובות מחבית והאינדיאניות, כשמציעים להן לנסוע לשוק הכרמל, הן שואלות מיד אם אפשר ללכת לאכול פיצה-לחוח בביר בזאר.

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, פיצה | 4 תגובות

סומאק (سماك)

עכשיו העונה! קוטפים, מייבשים, טוחנים, מסננים – פשוט.

פורסם בקטגוריה תבלינים | 2 תגובות

איך נגמלתי מקפה, אבל לא מקפאין

יום אחד היה לילה, היינו צריכים באופן בהול להכין למח"ט שלנו קפה ולא היה קפה. מה אתה חושב עשינו? – תה. נכון! תה. (שיח טבחים / הגשש החיוור, יוסי בנאי) בתור האיש המוזר שנצפה תמיד שותה תה עם עשבים בכוס … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה בריא, הגיגים, עשבי תבלין | 3 תגובות

המצב החריף

באחד האתמולים מצאתי את סדרת החריפים היפה הזו ורכשתי אחד מכל סוג (כמעט 25 ₪ לבקבוק). הם טעימים ואני בהחלט ממליץ עליהם. כפי שמצוין על כל תווית, דרגת החריפות משתנה וניתן להבחין בטעמים השונים של הפלפלים. בחריפים מאד יש להשתמש … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ביקורת מוצר, שימורים ורטבים | עם התגים | כתיבת תגובה

אוקספורד – אוניברסיטה עם עיר

אוקספורד הרבה יותר נעימה מחברתה הבירה. הגענו אליה ברכבת. היא קצת כמו עפולה של האזור: המרכז שלה קטן יחסית (20 דקות הליכה מקצה לקצה) ופה ושם יש שכיות חמדה. חניון האופניים בתחנת הרכבת נראה כך וזה ללמדכם על הוייב בעיר:

פורסם בקטגוריה אנגליה, ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי, מסעדות ובתי אוכל, שווקים | 3 תגובות