בושלו לאחרונה
ארכיון פוסטים מאת: עודד
רופא שיניים ואוטובוס כחול
אני מפחד מרופאי שיניים. זהו, אמרתי את זה. טוב, אולי מפחד זו מילה קשה מדי, אני חושש, אני מאד לא נהנה מהביקור השנתי אצל רופא השיניים. אני לא רוצה שיכאב לי אחר כך שבועיים בצד שמאל, לא אוהב שנפוח לי … להמשיך לקרוא
חבי-פנקייק עדשים
בארוחת הבוקר הטבעונית של קפה לנדוור תוכלו למצוא, בין השאר, גם חביתה טבעונית מקמח עדשים. הצמחונית שמחה עליה מאד ואני, כצפוי, הייתי סקפטי. משהגיעה לשולחננו ה"חביתה" אמרה עליה הצמחונית שזו החביתה הטובה ביותר שאכלה מעודה. טעמתי מזה ולאט לאט התמוססה … להמשיך לקרוא
בדיחה עממית בחרוזים
בימי ילדותי הנוסטלגיים, כשהיה ערוץ טלוויזיה אחד, התוודעתי היטב למונח "שידור חוזר". כך יצא לי לראות את המחזה אלוף בצלות ואלוף שום מספיק פעמים בשביל להיות מסוגל לדקלם אותו. מוצי אביב, מוני מושונוב, דני ליטני, אבנר חזקיהו, חנה לסלאו ועזרא … להמשיך לקרוא
לנדוור דיפנדר :-)
עברתי טסט! עכשיו אני רגוע. הלחץ הזה בכל שנה מחדש לא עושה לי טוב. האוטו יעבור על הסיבוב הראשון, או שיגרדו לי כל מיני טיפולים דחופים ויקרים לעבור, נוסח "החוק השתנה ואתה צריך להדביק מחזירי אור חדשים, לבן ואדום כבר … להמשיך לקרוא
BertiBeef
אח, בא לי סנדוויץ'! כמעט תמיד בא לי סנדוויץ'. מרוב שהיתה לי התחשקות כריכית נכנסתי בשבוע שעבר לבדוק מה מתרחש ב-BertiBeef באזור התעשיה של כפר סבא. בעבור 32 ש”חים קבלתי את ה"צ'ארלי" – סנגוויץ' עם 120 גרם של קורנדביף בתוספת … להמשיך לקרוא
פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, סנגביץ'
תגובה אחת