טאלי – ההודית מק”ש

אחד הדברים הנחמדים שקרו בשנה האחרונה הוא שהאינדיאנית הגדולה התחילה לאכול כל מיני דברים שלא העזה לטעום עד כה. לפני כמה שנים, באחד מנסיונות השכנוע שלנו שתטעם משהו שלא נראה לה, אמרתי לה שיום אחד היא תבין שהפסידה הרבה אוכל טעים בגלל עקשנות. יום הדין הגיע! לשמחתנו מה רבה, החלה הנ"לית לחבב גם אוכל הודי. על כן, אך טבעי היה שבטיולנו בצְפון אזור חיוג 04 נכנסנו לבדוק מה מצב העניינים במסעדה ההודית 'טאלי' בקרית שמונה. המסעדה קיימת כבר שש שנים ונראה שאנחנו האחרונים בארץ שעוד לא היו בה או שמעו עליה.Tali3

טאלי (55 ₪) – אורז, צ’פאטי, יוגורט, דאל, אלו גובי, מאטאר גאג’ר

לבעלים והשף ההודי, קאלו באבא, היה בפושקר גסט האוס שאירח מטיילים ישראלים רבים, מהם למד לבשל אוכל ישראלי, אותו הגיש במקום. שם גם הכיר את זוגתו הישראלית ועלה איתה לארץ.

Tali2

פאניר טיקה מסאלה (69 ₪) ומאחוריו פאלאק פאניר (75 ₪)

Tali4

רגע נוסף שהסב לי נחת היה כשהקטנה ביקשה מהמלצרית חריף.

Tali5

מסאלה דוסה (49 ₪)

Tali6   Tali1

ברפי (49 ₪) ומרגריטה (40 ₪)

פרט לקינוח, שהיה שונה מזה שהצמחונית הביאה מהודו פעם, הכל היה טעים מאד ובנדיבות ואפילו האינדיאניות נהנו.

אנחנו עוד נחזור לשם.

 

טאלי

היציאה הצפונית מק"ש – מתחם נופית החרמון, כביש 99

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, הודו. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא טאלי – ההודית מק”ש

  1. מאת דני‏:

    ויש שם באמת טאלי בצהרים? זה אחד הדברים החביבים עלי בהודיות: מגש המנות הקטנות שיוצרות ארוחה שלמה. יש לידנו בהמבורג הודית טובה, שמשום מה לא מציעה טאלי בתפריט שלה.

  2. מאת עודד‏:

    טאלי כל היום, לפי התפריט. מנה נדיבה. נראה שההשקעה העיקרית בטאלי זה הצלחת המחולקת לשקעים – התבשילים קיימים במטבח, רק צריך לסדר אותם יפה בשקעים. אפשר גם להציע גם תכולת הטאלי לבחירה, או כמה סוגי טאלי. מעניין למה לא מגישים אותה.

השאר תגובה